Így otthon maradhat formájában 5 edzéssel

0
1033
Így otthon maradhat formájában 5 edzéssel

Ha nem használják, sportolni, sokat kell kezdeni, lassan, valamint emeli a pillanat, valamint animátor, ahogy jött, hogy még erősebb, még hatékonyabb is. A gyakorlat csak az egyik legjobb módja, hogy marad a forma. Azzal, hogy egyszerűen csak néhány perc egy nap, akkor marad a forma, a ház megszerzése fantasztikus előnye, mind a fizikai, mind a mentális wellness. Az a baj, hogy sokan azt feltételezik, hogy ők egyszerűen testmozgás az egészség, fitness központ, valamint, ennek következtében marad inaktív. Ha majd mentség egymástól, mégis vannak olyan alapvető, valamint hatékony edzéseket, hogy továbbra is formában van a házban, anélkül, hogy egy profi a témában.

A mai cikk, meg akarjuk mutatni, hogy néhány közülük, annak érdekében, hogy a képesség, hogy használja őket, az ön otthonában. A funkció ez a gyakorlat gyakorlása a legtöbb izmok a test, különösen a hasi területen, valamint csökkent vissza. A födém legalább 30 másodpercig, emelje fel a metabolikus folyamat, valamint a hang izomtömeg, amellett, hogy a bőr. Megszerzése formában nem kell, hogy nehéz vagy drága. Továbbá, láthatjuk, hogy az eredmények, a skála.

Sidoarmhävningar

SidoarmhävningarAz oldalon armhävningen egy változata a korábbi gyakorlat, hogy a hang az izmok, valamint növeli a fizikai ellenállás. Gyaloglás közben is könnyű gyakorlatok otthon, akkor biztosan sokkal több éles, valamint egészségesebb.

Pontosan hogyan kell csinálni. Nyugi, a bal oldalon, majd a lábát, kiterjesztette. Akkor emelje fel a teljes felső test ugyanabban az időben, mint te vagy támogató magad a bal alkarját. Emeld fel a csípőd, amíg a szervezet alakul ki egy egyenes, a bokám a vállát. A jobb bokáját a jobb kezével a fenekem. Fogd ezt a beállítást, 15, 20 másodperc alatt, mielőtt a maradékot. Három ismétlést mindkét oldalon.

Arccal lefelé egy edzés padlóburkolat, valamint nyomja meg az alsó karja a földre úgy, hogy az ízületek alatt váll diplomát. Támogatás a saját lábukra, valamint húzza meg felfelé a has, far, anélkül, hogy emeld a csípődet a túlzott. Fogd ezt a beállítást 20 30 másodpercet, majd a maradékot. Miután valójában fejlett, sokkal több erőt, hogy ugyanaz a gyakorlat, de támogatja a magad egy kar, valamint ismétlődő, a különböző más.

Sidoknäböj

SidoknäböjGuggolás egy edzés, hogy a testmozgás, a fenék, a combok, illetve az izomtömeg, az alsó része a test. Szeretnénk ajánlani egy oldalt változat, amely segít, hogy több kalóriát éget. Te hogy csinálod. Álljunk a lába kétszer olyan messze egymástól, mint a váll, valamint a mozgó tömeg az egyik lábát, hogy a különböző, más szóval, hogy a csípő fordulj hátra, ugyanabban az időben, mint te tartsd a hátad közvetlenül.

Forog a sarok, ahogy csökken a szervezetben, annak érdekében, hogy fenntartsák az egyensúlyt. Menjünk vissza az elejére beállítás is ismételjük meg a megfelelő oldalán. Elvégzi három gyűjtemények 15 20 repeatings minden. Krabbsträckningen, hogy egy csomó energia, valamint a minden bizonnyal támogatás a munka, a hasi területen amellett, hogy felső testét.

Csak, hogyan csinálod. Ülj le a kezét a háta mögött, két tenyér, valamint lábbal a padló. Emeld fel a csípőd fel, amilyen magasra csak tudod, majd próbálja meg formája egyenes, a váll, a térd. Ha továbbra is ezt az elhelyezést, emelje fel a jobb karját a bal, meg is maradjon így 3 másodperc, vagy még több. Menjünk vissza az elejére beállítás, majd ismételje meg az ellentétes oldalán. Elvégzi 10 15 repeatings.

Az eredmény, annak érdekében, hogy maradjon a forma

Az eredmény, annak érdekében, hogy maradjon a formaA kitörés egy kiváló edzés, hogy formában maradj otthon. Növeli a zsír anyagcsere-folyamatot, míg ugyanabban az időben erősítése, valamint a hang a csökkentett test. Pontosan hogyan kell csinálni. Állj egyenes háttal, valamint a lábai kinyújtva maga mögött.
Hajlítsd a térded, a hátsó lábát annak érdekében, hogy szinte érinti a talajt.

Arról, hogy a mellső lábát létrehoz egy megfelelő szögben (90 fok), ahogy csökken a szervezet annak érdekében, hogy a térd nem terjed tovább előre, mint a lábujjak, a láb. Elvégzi tizenkét ismétlés per lábát, amíg befejezte három szettben. Ha úgy dönt, lehet tartani tökfejek a kezében, annak érdekében, hogy fokozza a mértékű a probléma. Készen állsz, hogy megyek. Amint látod, nem igényel lógni a bonyolult is nehéz kezelések érdekében, hogy maradjon formában a házban.

Miután a szükséges csakúgy, mint a nyáron, lehet ideje, annak érdekében, hogy a terv egy új kezdődik, hogy felkészüljenek a közelgő őszi, valamint a téli hónapokban. Hozzon létre egy pozitív hälsorelation van valami, hogy eltölt egy kis időt, de megéri a munkát. A test a tette, hogy a gyakorlat, valamint edzés teszi, akkor tényleg sokkal jobban érzem magam, mind szó szerint, mind érzelmileg. A kedvéért, nem kell, hogy hagyja magát húzni egy nap, vagy bantningshets.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here